KernTalentenanalist

Drs. Anna Geburtig is gecertificeerd coach en counselor en sinds 2014 ook KernTalentenanalist. De opleiding heeft ze bij Frans Corten en Danielle Krekels (CoreTalents) gedaan. Ze heeft vele masterclasses en refine the professionals gevolgd. Door haar brede interesses en haar achtergrond als letterkundige en docent en mentor in het onderwijs heeft ze veel ervaring en kennis en kijkt vanuit verschillende perspectieven naar mensen en hun vragen. Haar expertise is hoogbegaafdheid bij volwassenen en jongeren, stress/burn-out en bore-out, levensparadoxen, loopbaanbegeleiding en studiekeuzebegeleiding.  Als vrijwilliger is zij betrokken bij het IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen). Ze geeft workshops, publiceert en heeft meegeschreven aan het boek ‘Hoogbegaafde Volwassenen. Zet je gaven intelligent en positief in.’

Ze heeft de volgende Masterclasses gevolgd:

Masterclass voor Coaches/Counselors Hoogbegaafde Volwassenen bij Lisa Erickson (Seattle, VS) en Maggie Brouwn (Nieuw Zeeland), IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen);

‘KernTalenten en bore-out’, Frouke Vermeulen, bore-out coach, CoreTalents;

‘KernTalenten en levensparadoxen’, Frans Corten, opleider KernTalentenanalisten, CoreTalents;

‘Kerntalenten en zelfvertrouwen’, Ellen Dierckx, CoreTalents;

‘KernTalenten en Teamcoaching’,  Ingrid Everaerts, Sr HR Consultant, CoreTalents;

‘KernTalenten en Gaming’, Ilse Hendrickx, opleider KernTalentenanalisten, CoreTalents;

‘KernTalenten en (Kern)competenties’, Danielle Krekels, grondlegger van de KernTalentenmethode en opleider KernTalentenanalisten, CoreTalents.

Anna Geburtig kopie

Aangesloten bij  Nederlandse orde van beroepcoachesnobco-logo-voor-website

Aangesloten bij KwaliteitsRegister HoogBegaafdheid   logo_small

In 2016 heeft Anna Geburtig de opleiding tot yogadocente gevolgd bij het Institut für Yoga & Gesundheit Köln. Desgewenst integreert zij yoga in het coach-traject.