Kerntalentenanalist

Drs. Anna Geburtig is senior adviseur bij Stichting Galileo. Zij is gecertificeerd coach en counselor, loopbaanprofessional en sinds 2014 kerntalentenanalist. De opleiding heeft ze bij Frans Corten en Danielle Krekels (Coretalents) gedaan.

In 2024 heeft Anna Geburtig deelgenomen aan de training “Polyvagaaltheorie in begeleiding” gegeven door Lia Jaeqx – van Tienen van The Spotlights.

Sinds 2023 is Anna Geburtig is gecertificeerd ACT coach (ACT: Acceptance and commitment therapy). De basisopleiding “Training Coachen met ACT voor hoogbegaafden” heeft zij bij Jaantje Thiadens, Bureau Jaan gedaan. De ACT Vervolgopleiding heeft zij gedaan bij Gijs Jansen, directeur opleidingen ACT Guide.

Anna Geburtig maakt deel uit van het team Hoogbegaafd in Bedrijf. Wij bieden in samenwerking met Hoogbegaafd in Bedrijf Re-integratiediensten aan in opdracht van het UWV.

Anna Geburtig heeft samen met Rianne van de Ven, Maia van der Meer, Hans Lips, Brenda Slagter en Sylvia Tas de opleiding tot Ambassadeur Hoogbegaafdheid ontwikkeld.

Anna Geburtig heeft vele masterclasses en refine the professionals en verdiepingsdagen gevolgd. Door haar brede interesses en haar achtergrond als letterkundige en docent en mentor in het onderwijs heeft ze veel ervaring en kennis en kijkt vanuit verschillende perspectieven naar mensen en hun vragen. Haar expertise is hoogbegaafdheid bij volwassenen en jongeren, bore-out, stress/burn-out, levensparadoxen, loopbaanbegeleiding en studiekeuzebegeleiding.  Als vrijwilliger is zij betrokken bij het IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen). Ze geeft workshops, publiceert en heeft meegeschreven aan het boek ‘Hoogbegaafde Volwassenen. Zet je gaven intelligent en positief in.’

Anna Geburtig heeft de volgende Masterclasses gevolgd:

Masterclass voor Coaches/Counselors Hoogbegaafde Volwassenen bij Lisa Erickson (Seattle, VS) en Maggie Brouwn (Nieuw Zeeland), IHBV (Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen);

‘Kerntalenten en bore-out’, Frouke Vermeulen, bore-out coach, Coretalents;

‘Kerntalenten en levensparadoxen’, Frans Corten, opleider kerntalentenanalisten, Coretalents;

‘Kerntalenten en zelfvertrouwen’, Ellen Dierckx, Coretalents;

‘Kerntalenten en Teamcoaching’, Ingrid Everaerts, Sr HR Consultant, Coretalents;

‘Kerntalenten en Gaming’, Ilse Hendrickx, opleider kerntalentenanalisten, Coretalents;

‘Kerntalenten en Studiekeuze’, Ilse Hendrickx, opleider kerntalentenanalisten, Coretalents;

‘Kerntalenten en (Kern)competenties’, Danielle Krekels, grondlegger van de kerntalentenmethode en opleider kerntalentenanalisten, Coretalents.

Anna Geburtig kopie

Aangesloten bij beroepsvereniging van loopbaanprofessionals en jobcoachesDrukwerk

Aangesloten bij Nederlandse orde van beroepscoaches

nobco-logo-voor-website

Aangesloten bij KwaliteitsRegister HoogBegaafdheid

logo_small

In 2016 heeft Anna Geburtig de opleiding tot yogadocente gevolgd bij het Institut für Yoga & Gesundheit Köln. Desgewenst integreert zij yoga in het coachtraject.